پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود سیستم های کامپیوتری، گوشی های هوشمند، انواع موبایل ها و اینترنت به زندگی روزمره ی مردم جامعه باعث پدید آمدن روش هایی جدید به منظور تبلیغ و شناساندن برند ها و بیزینس ها به بازارهای هدف شده است که یکی از این روش ها استفاده از تبلیغات مجازی می باشد؛ یعنی تبلیغ در فضای مجازی اینترنت که شامل گزینه های مختلفی است و شما می توانید از هر یک از آن ها برای معرفی کسب و کار رستوران خود به مشتریان استفاده کنید.
در این مقاله گروه سرآشپزان برتر مجری تخصصی راه اندازی رستوران به شما نحوه ی درست تبلیغ از طریق این روش را آموزش خواهد داد و نکات مهمی که باید در این روش رعایت شود را نیز بیان خواهد کرد. بدیهی است که همه ما در طول روز مدت زمان زیادی را به جستجو در اینترنت می پردازیم، از سایت های مختلف گرفته تا اپلیکیشن های طراحی شده برای موبایل و… همه ی این موارد در دسترس ابزارهایی هستند که از طریق آن ها و اغلب به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه ای بسیار کم می توان نسبت به تبلیغ برند و یک بیزینس حرفه ای اقدام نمود. آیا می دانید که چگونه می توان از طریق تبلیغات مجازی به معرفی رستوران خود بپردازید؟
شیوه های تبلیغ رستوران در اینترنت
1.راه اندازی یک سایت اینترنتی برای برندتان
دنیای مجازی باعث شده است که اکثر افراد در هنگامی که به دنبال خرید محصول و یا گرفتن خدماتی هستند، در اکثر اوقات به سایت های اینترنتی مراجعه کنند تا بتوانند گزینه ی مورد نظرشان را پیدا کنند؛ بنابراین راه اندازی یک سایت حرفه ای و به روز می تواند تاثیر زیادی روی مخاطبان داشته باشد و باعث جذب مشتریان بیشتری برای رستوران شما بشود، البته توجه داشته باشید که طراحی یک سایت و جذب ترافیک برای آن به عنوان تبلیغات مجازی شامل مراحل و گام های زیادی است که شاید برای شما در ابتدا کمی سخت به نظر برسد و بهتر است آن را به متخصصان و کسانی که در این زمینه دارای مهارت و تجربه هستند بسپارید. گروه سر آشپزان برتر در این خصوص راهنمای همیشگی شما عزیزان می باشد.
2.استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات مجازی رستوران
همان طور که می دانید درصد بالایی از افراد روزانه در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام و اپلیکیشن های ارتباطی مختلف نظیر تلگرام فعالیت دارند؛ بنابراین شما هم می توانید به آسانی با عضویت در این شبکه ها و ساخت صفجه ای اختصاصی برای برند خود مخاطبان زیادی را جذب کنید و شروع این کار نیاز به تجربه و مهارت خاصی ندارد و فقط دانستن موارد کوچکی در مورد نحوه ی فعالیت در این شبکه های اجتماعی و جزییات برندینگ بیزینس رستوران داری ضروری می باشد؛ .برای مثال شما باید در هنگام پست گذاشتن از تصاویری با کیفیت و متنی مناسب استفاده نمایید. همچنین می توانید از مشتریان ثابت رستورانتان بخواهید که نظرشان را در قالب یک ویدیو در مورد کیفیت خدمات شما بیان کرده و در این اینستاگرام و تلگرام منتشر نمایید. بدون شک این نوع از تبلیغات مجازی تاثیر زیادی بر روی بازار هدف و مخاطبان شما خواهد گذاشت.
3.در وبسایت های مرجع عضو شوید.
امروزه وب سایت های مختلفی برای تبلیغات رایگان رستوران و یا شناخته شدن کسب و کار ها طراحی شده است که شما می توانید در بسیاری از آن ها به صورت کاملا رایگان برند و اطلاعات خودتان را ثبت نمایید و به شناخته تر شدن کسب و کار خود کمک کنید. این کار باعث می شود زمانی که مخاطب به سایت مرجع مراجعه می کند با برند شما آشنا شده و در صورت تمایل به صورت حضوری مراجعه کند. توجه داشته باشید که نحوه ی نوشتن اطلاعات کافی و ترغیب کننده و قرار دادن عکس های با کیفیت از رستوران در این گونه سایت ها کمک زیادی به منظور جذب مشتریان جدید خواهد کرد.
بدون دیدگاه